.

seposen untuk Porsche

Sunday, January 24, 2010

rehat

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 1/24/2010 10:48:00 AM
sayatetapsaya betul

sepatah kata Tuan Thomas, even kita pergi enjoy pun kite kena ade rehat yang mencukupi. so, bila hari ahad, setelah 5 hari kelas full, tambah training lagi, memang nak mati perasaan letih tu. walaupun jadual nampak macam tak pack, sehari kelas 2-3 jam jek, tapi bila kau dapat partner assignment yang rajin suka buat kerja awal-awal, kau akan rasa letih jugak sebab 5 hari bekerja jugak diperuntukkan untuk perah otak.

aku agak tensen gak bila partner aku yang rajin nih drill aku hari ahad sebab aku nak rehat, training hari sabtu memang letih la, takyah cakap. tapi disebabkan presentation aku minggu depan, nak tak ndak kena la kuatkan mental jugak buat kerja.

arhhgggghhh!!!!

1 comments:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli on January 24, 2010 at 2:30 PM said...

baguslah dapat partner yang rajin.. keje pun dapat siap on time.. pastu barulah dapat rehat serehat2nya.. aha!~

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.