.

seposen untuk Porsche

Saturday, March 13, 2010

bila sekali gagal

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 3/13/2010 07:19:00 PM
sayatetapsaya betul

...air dah masuk ke mulut beberapa kali. aku tetap tak boleh floating jugak. aku try lagi. lagi sekali air masuk, kali ni beliau ikut hidung. bijak! membuatkan aku sesak kejap. relax, za...relax. aku sedar Manap beri perangsang, same ngan beberapa orang lagi kat tepi kolam tu. tapi...makin ketengah aku, makin aku cuak. overall tu rasa berat nak mati..serius!

aku mula terkapai-kapai. masing-masing tengok je dulu. memang la diorang nak tolong, tapi entah kenapa, aku rasa diorang macam tak mau tarik aku jek. tiba-tiba, PTI Madon lalu sebelah (dalam air ok). aku perasan, ape lagi, terus aku capai dia. tapi dia elak. bijak! aku terkapai-kapai lagi.

kali ni, Shasa plak datang. macam nak tolong, tapi dia hulur tangan cam memain jek aku rasa. aku ape lagi, rasa dah nak mati sangat la tu. aku capai tangan dia. aku pegang lengan dia. dia terus tarik aku ke tepi.

sampai kat tepi kolam, aku tarik nafas dalam-dalam. jantung ni berdegup kencang abes. Shasa plak kene marah ngan PTI sebab tolong aku. sepatutnya memang tak boleh pun, sebab orang yang hampir-hampir lemas ni akan membahayakan nyawa orang yang nak tolong tu.

ape pun, aku bersyukur sangat kat Shasa sebab tolong aku. few..dalam keadaan macam tu, lelaki perempuan aku pukul rata jek. semua jenis lengan ngan badan aku tibai, janji aku selamat. lepas tu kene marah ngan PTI, dia kata aku pegang dia kuat, sampai jari manis dia tempat sarung cincin tu luka. huhu..mane aku perasan.

trimas pada yang beri perangsang (sume-sume la, especially intake gua sendiri). agak malu disittew bila rumet lulus, aku plak yang sangkut. takpe, minggu depan cuba lagi. chaiyok!

0 comments: