.

seposen untuk Porsche

Saturday, July 21, 2012

Ramadhan datang lagi!

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 7/21/2012 07:50:00 AM 1 comments Links to this post
Assalammualaikum w.b.t.

Alhamdulillah...dapat jugak menyambut puasa selepas beberapa tahun tak dapat huhu almaklumlah...orang perempuan khenn.

I want to wish here a happy Ramadhan...may you will have the strength to fast during the day and pray during the night.

Ramadhan datang dan pergi, cuma kali ni Ramadhan aku adalah yang terakhir sebagai orang bujang...insyaAllah jika dipermudahkan-Nya aku akan bernikah dengan seseorang. Dan itu sekaligus akan mengubah hidupku 360 darjah. Eh ye ke? Hehe lantaklah. Yang penting, setiap Ramadhan ada keistimewaannya dalam hidup aku.

Seingat aku, kali terakhir aku sambut Ramadhan pertama dengan keluarga masa aku tingkatan 6. Lepas tu takde dah, sume pun sambut kat u. Yang lepas...sambut kat tempat keje. Huhu ni la pes time selepas beberapa tahun tak dapat buka pose yang pertama kat umah. Emm..

Hidup makin terurus. Almaklumlah kerja dah ada (Alhamdulillah) dan kalau ada rezeki lebih, boleh la bukak pusat penjagaan kucing-kucing terbiar. Aku tengok kucing kat kawasan umah aku ni makin banyak. Huhu kesian diorang...

Emm...Selamat Menyambut Ramadhan =")