.

seposen untuk Porsche

Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 8/26/2011 04:30:00 PM
*belah depan kad raya






*belah dalam kad raya
 
Untuk semua yang Za Salehan kenali dan mengenali saya. Saya dengan serendah diri ingin memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Halalkan segala makan minum dan segala kekasaran serta keterlanjuran perkataan dan perbuatan saya dari awal perkenalan hingga sekarang. Ramadhan sudah hampir meninggalkan kita dan kita tidak tahu sama ada sempat atau tidak kita menyambut Ramadhan seterusnya. Semoga anda, insan yang saya kasihi, telah melalui Ramadhan dengan keberkatan dariNya. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu dari saya.

Pada yang bakal pulang ke kampung, berhati-hatilah di jalan raya mahupun di lautan maupun di awanan. Ingatlah insan yang menyayangi anda dan insan yang menyayangi pengguna jalan raya/lautan/awanan yang lain.

Pada yang bertugas di perantauan, andalah wira! *cewah cewah*

Jemputlah datang ke rumah kite..
Selamat Hari Raya Aidilfitri. May all of you have a blessed Eid ul Fitri (n_n)




Yours truly,




*kad raya tamat

0 comments: