.

seposen untuk Porsche

Tuesday, October 13, 2009

seram sejuk di belakangku

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 10/13/2009 10:59:00 PM
sayatetapsaya betul

seronok makan di pizza meneman cik zatil berbuka puasa ganti (hehehe). keluar dari pizza dah pukul 7.45pm and it's already dark. we walk down the road and sampai kat depan pintu pagar USM, both of us looking each other. my my...bus mesti lambat. nak sampai bilik cepat. then, spontan kepala zatil menoleh ke arah jalan belakang masjid, iaitu laluan tasik. laluan tu memang short cut ke desa indah kembara.

ok, laluan tu gelap sangat. waktu malam memang jarang2 and kadang2 je orang guna. eventhough ade lampu jalan, tapi ade beberapa batang je and kat jambatan tu lagi la gelap. i pandang muka zatil
'really?'
zatil balas 'y not?'
hah? tetibe mcflurry cornetto stroberi rase tak sedap di tekak
dulu kan ade kes budak kene ***** kat situ
memang aku pernah lalu kat situ tapi mase tu ramai2,ade 15 orang
kali ni kami berdua
zatil-tali pinggang hitam taekwando
aku-jurus silat wajib je..dan mcflurry stroberi di tangan
anything happen, aku cucuk mata dia pakai sudu mcflurry!

memang keadaan kat situ gelap, lebih2 lagi mendekati jambatan yang memisahkan 2 tasik tu
melepasi jambatan, ade 2 laluan. kami ikut laluan sebelah kiri. dan aku pandang laluan belah kanan. serentak tu jugaklah...aku nampak 1 lembaga melintas kat situ!

Subhanallah! takut ngan tergamam. 1 benda jek terlintas kat fikiran, if lembaga tu orang and cuba nak apa-apakan kami..
secara automatik, kaki melangkah pantas
sampai di kawasan yang cerah,baru rase lega.
few...syukur...dan aku tak menoleh lagi ke kawasan tu
straight jalan sampai ke bilik

0 comments: