.

seposen untuk Porsche

Friday, October 16, 2009

tuan thomas masam manis

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 10/16/2009 03:05:00 PM
sayatetapsaya betul

'za, pegawai nak jumpe'
ah, mula la ketar lutut sebab buat buku akaun Navy ikut format sendiri, dengan tak betulnya, duit masuk kuar tunggang langgang. almaklumlah, prinsip akaun mase form 3, dah zaman jepun nak suh ingat balik mana larat. malam tadi takleh tido mengenangkan ari ni punye pasal. takut woo, siap bitau lagi 'aku taji jugak kang bendahari ni'. sakit perut+ nak nangis + cuak triple action. gila ah. mati la haku...

pagi tadi, siap baeeek punya memandangkan bliau lelaki, mungkin kalau cun2 skit, kurang la rase nak menaji bendahari ni (-_-!). dah le nak jumpa dia kat Lapang Sasar, buatnye dia jadikan aku sebagai sasaran Stayer atau M16 gara2 buku akaun tu, tak ke naya. last2, aku pegi jugak dengan ketaq2 lutut. orang lain kat Lapang Sasar tu pakai suar, ye la namapun menembak, sesat aku jek pakai baju kurung. perumpamaan dia macam nampak tandas di tengah padang pasir (pelik). tapi Alhamdulillah...dia tak marah pun. wah, tuan thomas, anda memang hensem! (n_n)

lepas tu, pegi kelas then makan-makan kat tesco. kali ni, of course dah pakai cardigan dan jeans kegemaran. terase nak makan nasi. aku pegi kedai yang besenye aku pegi.
'bang, nak...nasi goreng ayam masam manis'
order baik punya dengan sora lunak
abang tukang amik order geleng2 kapla. pe hal?
'ayam masam manis tadak' dalam loghat penang pekat
jelas wajah keciwa tak terbendung (ToT), aku tengok menu lagi
'nasi goreng ayam sweetsour ade?' aku tanya lagi
'sweetsour ada!' balas abang tu yakin dan terus amik order
dengan wajah innocent...aku renung jue...yang mula tersengih2
apakah ini..?


balik2 bilik, dapat tau tuan thomas nak jumpe lagi malam ni
BUK! (jatuh pengsan)



0 comments: