.

seposen untuk Porsche

Wednesday, November 10, 2010

dilema mertuamu

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 11/10/2010 12:06:00 PM
Pernah terfikir bahawa ibu bapa pun ada dilema tersendiri? Tambahan pula bila anak teruna mereka bawak balik 2 3 orang calon sekaligus..hah hengkau. Pilih mana satu. Nak nak pulak semua-semua menepati citarasa. Yang itu lebih, kurang kat sini. Yang kat sana kurang, lebih kat situ.

Kalau anak perempuan, dihadap la 2 3 orang calon. Pun susah nak pilih. 'Nak yang hensem tu ke, atau yang tinggi lampai tu ke, atau yang mewah sikit tu ke? Eh, macam aku pulak nak kawin hehehe' - kunun-kunun suara hati seorang ibu.

Jadi, sebagai calon-calon, kita haruslah compete untuk memenangi hati mertua kita!

1 comments:

mr_ridz on November 14, 2010 at 2:55 PM said...

haha.. tak yah compete kot .. bukan dah ditentukan ke.. :p