.

seposen untuk Porsche

Friday, November 6, 2009

dia akan pergi

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 11/06/2009 04:41:00 PM
sayatetapsaya betul

tak lame lagi dia pergi..dan dalam hati ni mula rasa sunyi..
mula-mula dia datang dalam hidup, susah sangat nak terima
tapi dia okey..kami cuba jugak
menyedari manusia tak sempurna
hati ni terima jugak dia
dulu, dia ada ke..
takde ke..
saye tak kisah langsung
sebab dia bukan siapa-siapa
lama-lama, kami makin mesra
rindu kalau tak jumpa
sanggup contact walau seorang tu kat selatan, seorang lagi kat ceruk mana ntah
memang marah tu ada
tapi sayang tetap sayang
kini semua lain
dia isi ruang kosong dalam hati
kalau dia pergi
dia bawak sekali
nanti yang tinggal, cuma ruang kosong
sekarang, kalau dia takde, rase sunyi...
kejamnya!
korang tau tak, aku akan rindu korang gila-gila?










2 comments:

PAP on November 8, 2009 at 12:41 PM said...

palapes laut? kamu ni dah tauliah ke belom? apekah kita saling kenal sama lain? adakah...

saye on November 8, 2009 at 6:06 PM said...

kite...kenal?