.

seposen untuk Porsche

Sunday, November 15, 2009

saye sayang M

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 11/15/2009 10:40:00 AM
sayatetapsaya betul

hmm..membaca blog dr.M satu kemestian bagi saye. fikir2 balik, betul jugak apa yang dia kata tu. media kita, kalau pasal amah Indonesia kena dera, siap sediakan 1 kolum khas kat paper just for them to luahkan perasaan. tapi nasib Johor jual air kat Singapore sebanyak 3 sen untuk 350 million gallons for raw water yang perjanjiannya bakal tamat 2011 tak pulak digembar-gemburkan.

baru dapat tahu, dulu base Navy kita di Woodlands dipindahkan sebab sewanya berlipat kali ganda meningkat, sebab tu kita keluar dari situ dan baru berpindah ke Lumut.

ramai yang berasa zaman pemerintahan Tun Abdullah kucar-kacir.

baca blog beliau memang ok. terbuka jugak fikiran ni dari fikir life pasal diri-sendiri yang tak habis2. ada yang kata 'ala, kita kan remaja, sampai mase undi, undi la,' 'janji negara aman dan tenteram, Malaysia boley maa', 'tak suke la pasal politik2 ni.'

janji,saye tak mahu jadik orang Malaysia yang tak tahu apa-apa. bila orang Indon sibuk 'Ganyang Malaysia', kita pun sibuk nak lawan balik tapi tak tahu kenapa. ada je masalah negara lain yang lagi penting berbanding Indon tuh.

bace belog Tun M, lintang-pukang carik kamus. gila ah bahasa dia! yang komen pun 1 hal, nak jugak pakai bahasa susah nak paham. hadoi...

p/s: malu bace blog dia..rase diri ni cam kecik sangat

2 comments:

pISyEk on November 15, 2009 at 8:22 PM said...

Oh~ anda minat blog dia juge ghupe-nye...

same la kite... ekeke~

Unknown on November 18, 2009 at 9:57 AM said...

weeee... ;)