.

seposen untuk Porsche

Wednesday, May 30, 2012

Boring

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 5/30/2012 07:03:00 PM
Assalammualaikum w.b.t.

Wan ni asal dah balik kampung, memang hilang terus orangnyer. Jangan kata sms, call jauh sekali, bau kentut pun payah. Bengang plak aku. Dengan keadaan aku keseorangan kat sini, ditambah pulak perasaan malas berkati-kati tak nak datang orientasi...menjadikan aku tensen. Dan bila aku tensen, harus aku makan dengan banyaknye.



Minggu lepas aku dengan Mashi (tah) dinner dekat Old Town. Ni seken time aku masuk Old Town, dulu aku pergi ngan Kak Mun. Oh, betapa aku rindu nak makan-makan dengan beliau! Huhu


This is Chocolate Coffee which Mashitah ordered. Price RM 4.90.


Mine is Orange Frizz Float. I think its a combination of 7-Up, Sunquick concentrate and vanilla ice cream. It's nice but the portion is too big for me. With the price of RM 6.90, it would be much better if shared by two person. Kinda refreshing drinks and suit the best for your lunch, not dinner.


I always love sandwich..


Tuna toast. Roti dah sejuk, tapi masih rangup ditambah dengan kesegaran salad tu (salad masih rangup) dan juga cold tuna. Just nice. RM 5.90. Ini kalau beli roti Gardenia sendiri, tuna dengan salad, mau dapat berkeping-keping tuna toast. Nak membazir makan kat luar je kekdahnye.



Asam laksa, harga RM 6.90. Sedap la jugak walaupun tak rasa asam laksa langsung. Rasa masam, tapi takde rasa ikan. Mungkin tidak menggunakan ikan segar kot.


Beberapa hari sebelum tu aku ada baki strawberi dengan aiskrim Cookies and Cream..ape lagi. Sebelum g sekolah aku sumbat dulu semangkuk.

Aii...bile la boleh balik kampung nih!








*thanks for the Red Delicious (n_n)* mmuah!

0 comments: