.

seposen untuk Porsche

Sunday, December 13, 2009

kabel

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 12/13/2009 10:40:00 AM
sayatetapsaya betul

sewaktu duty kat QM, ade lagi beberapa orang kadet regular duty skali time tu. per'borak'an banyak berkisar pasal diorang dan Navy. tanya sorang kadet ni, berape umur dia coz dia tak nampak baya-baya aku pun.

'22 la, haa...yang ni (sambil merujuk member di sebelah) 21'

aku tercengang. te..hehe..comeynye la ko ni kan

'ko masuk Navy ni pakai kabel ker?' tanyaku tanpa rasa syak wasangka. terus si Basit ni sengih sambil toleh kat member dia lagi sorang tu.

'ade plak kabel-kabel' katanya dan terus cerita proses dia masuk Navy dari awal-awal dulu sampai la sekarang.

last day hari nak balik tu, baru aku dapat tau dia tu anak panglima...gila besar kabel dia! entah-entah dia kecik ati kot aku tanya macam tu. sorry...gua tak tau..

p/s: fikir sebelum tanya.

0 comments: