.

seposen untuk Porsche

Wednesday, February 23, 2011

wah wah wah

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 2/23/2011 04:29:00 PM
Tempat : Tepi padang sekolah, waktu badan beruniform
Waktu : Pagi, sekitar pukul 0800H
Situasi : Budak-budak PKBM tengah kena lanyak dengan Jurulatih Fizikal TUDM

Aku duduk sebelah Cikgu Aman (bukan nama sebenar). Wah, menyemat bukan main dengan office wear TUDM dia, baju No.3 kalau tak silap aku.
Aku : Cikgu beli kat mana baju ni?
C.A : Ada tempah hari tu kat dalam...(sambil tangan menunjuk-nunjuk ke atas--->base TUDM)
Aku : Ooo..
C.A : Cuma tak ada pangkat ni lagi la...
Aku : Err..cikgu kalau ada pangkat, cikgu pakai pangkat apa?
C.A : Leftenan Muda mungkin....(tak tengok aku, sambil pandang budak-budak).

Wah, poyos betul kot. Senang-senang dapat Leftenan Muda, aku bertungkus lumus kejar satu balak tu, dia sesenang hati leh pakai.

0 comments: