.

seposen untuk Porsche

Sunday, March 13, 2011

balik kampung memang masa yang paling seronok

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 3/13/2011 11:04:00 PM
gambar tolong cerita segalanya...


Dan minggu yang memenatkan di sekolah. Mengecat..mengecat...dan mengecat sampai berpanas dan demam terus. Huh..terima kasih pada pihak berwajib yang tolong beri kerja buruh kasar camnih.


Sungai Dua char kuey tiaw is the best! I bet you since i eat there (unfortunately it is small) and take away 'special' punya tehehe~


dan Horlick dia memaaaang 'kaw' (bukan 'kau'). Kedai ni dah pernah kuar paper, Metro kalau tak silap aku. Abang tukang masak pun hensem. Berbaloi la pergi.

Minggu sebelum tu pergi ke umah sedara kat Cheras bagi merehatkan minda. Bidor Station Kopitiam ialah tempat aku mengisi perut. Toleh-toleh kat dinding kedai, Ana Raffali dengan MUH pernah datang situ daa.. Masa aku datang, ada wartawan Utusan kot tengah interview pemilik tu.


Shuh..shuh..jari penyebok


Tapi roti bakar dia memang terrrbaek 


Ahahahahahahahahaha

Balik kampung, ada satu benda baru aku jumpa. Haaa, kerepek bijik durian. Pelik? Aku lagi pelik. Aku jamah sekeping dua je, dah orang bagi.


Rasa die pedas, manis dan masin sikit. 

0 comments: