.

seposen untuk Porsche

Thursday, June 7, 2012

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 6/07/2012 08:57:00 PM
Assalammualaikum w.b.t.

Bila dia beritahu dia akan berpindah. Aku tergamam. Mana taknya...kalaulah dapat di tempat yang aku tak mau tu...hmm haruslah bersedia mental. Fizikal kemudian. Jika keadaan memerlukan.

Tapi aku pernah berada dalam situasi tu. Aku sedar peluang yang terbuka. Apatah lagi dia yang masih belum ada apa-apa ikatan. Ah, lantaklah orang nak cakap aku syok sendirik ke ape. Yang penting, benda yang sama akan berulang.

Bila aku beritahu dia mende-mende tu akan terjadi, dia tak percaya. Dia cakap la muka tak semenggah la, tak berduit la. Mereka tak tahu. Kami tak tau. Yang kami tau, nak mengendeng ajek. Lantaklah muka pecah rumah ke, perut boyot ke, hape ke, janji ada orang nak ajak makan, belanja tengok wayang, ade orang back-up kalau ada pape terjadi, ada orang call dan boleh topapkan, ada orang nak hantar ke sana sini, ada orang nak bawak jalan-jalan hujung minggu. Itu yang kami kesahkan...gamaknya. Tapi itu la yang berlaku.

Ada je yang dah berkahwin pun masih mencari si siswa yang tak single tapi available. Aku pernah berada di zaman tu. Jadi aku tahu la. Aku melihat dengan mata dan kepala. Ada yang skandal mengalahkan dato' datin dengan anak ikan dan anak ayam.Aku berada di situ.

Risau. Kalau jauh, tak risau. Semakin dekat semakin risau pulak. Tensen plak rasanya. Boleh tak kalau nak menuntut ilmu telepati supaya kita boleh tengok apa yang dia buat? Ah, mengganggu privasi plak kekdahnya.

Apa-apa pun, sekarang la masa yang terbaik untuk aku hembus-menghembus kat muka dia. Biar hati dia lekat kat aku. Muahahaha. Nanti aku akan carik satu masa, aku nak dating lepas tu aku nak hembus dengan baca-baca sikit. Mana tahu, jadik. Hari tu baru sekali aku hembus, lepas ni nak try lagilah. Hikhik


**hembus bukan bermaksud aku baca mantera2 ngarut yek, tolong skit**

0 comments: