.

seposen untuk Porsche

Monday, April 12, 2010

customer hampeh

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 4/12/2010 05:25:00 PM
sayatetapsaya betul

situasi : kedai
mood : ~tercengang~

muke tunduk, bace majalah Ujang yang membuatkan aku sengih sorang-sorang macam orang gila. tetiba, beberapa ketul roti gardenia tergolek atas meja. aku terus capai..dan scan
tet
tet
tet
tet
'dua ringgit pat posen' kataku. tak tengok langsung customer.
'err..jap, campur yang ni berape?'
pandangan dari skrin komputer beralih ke meja. aku angkat kening, tergolek 4 ketul roti gardenia tadi. aku toleh belah kiri kanan meja. barang ape?
'ni haa..'
aku angkat muka.
KURANG HASAM! mamat tu tunjuk aku plak. dua tiga orang kawannya kat belakang gelak-gelak. terus dia campak dua ringgit empat puluh sen dan blah dari tempat kejadian.

2 comments:

StingRay on April 12, 2010 at 5:48 PM said...

tak letak pulak RM30K ke...rm100K ke...pastu cakap..

"x mampu bayar..blah."

ahaha...

ais50sen on April 14, 2010 at 8:03 PM said...

market tggi er...
parah ney...
byk saingan...

hehe...