.

seposen untuk Porsche

Wednesday, April 28, 2010

oh! hahaha

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 4/28/2010 11:28:00 PM
sayatetapsaya betul

korang penggemar buah pisang?


teringin nak buat dengan kekasih macam ni?



suke penguin? kalau suke, cepat nangis!



sedangkan Tweety pun tahu tua, apatah lagi Nobita yang dari dulu sampai sekarang pemalas tuh, pastu muda manjang..


pernah tengok arca ni diukir kan? even dalam anime Naruto pun mereka amik benda ni



tapi kita sedar tak apa yang ada disebalik ukiran nih?



Pingu ditemui di Malaysia! kat stesen minyak je pun



dan banyak lagi entri kelakar giloss kat sini (n_n)

1 comments:

cik EPAL on April 30, 2010 at 1:21 AM said...

tweety tu macam comel je. haha