.

seposen untuk Porsche

Saturday, May 22, 2010

ape yang penting

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 5/22/2010 09:29:00 AM
sayatetapsaya betul

sejak-sejak bapak aku mengumumkan dia dan emak tak dapat datang pentauliahan aku, aku jadik kurang semangat sikit nak menghadiri tauliah. mana taknya, bila lagi nak tunjukkan kat diorang yang aku nampak smart, kachak, hensem dan cantik bergaya dengan baju-baju uniform Navy tu..something yang membuatkan diorang bangga sikit dekat anak daranya yang seorang ni..

terus, serentak dengan kejadian yang agak memilukan dan menghampakan ni, aku terus mengubah konsep sambutan hari penting aku. dulu konsep aku bila ada hari penting ialah, orang-orang penting pun mesti ade celebrate dengan aku. sekarang ni konsep aku, hari tak penting, yang penting ialah orang yang ada dengan aku setiap hari. mungkin dengan cara ni, aku lebih menghargai orang sekeliling aku...

3 comments:

nishacutie on May 24, 2010 at 3:48 PM said...

bagus za..semangat ni yg kita nak :)jgn sedih2 dah ye...

ais50sen on May 30, 2010 at 5:50 PM said...

well said...
xpe t sy dtg k...
aikan pic u...t blh tunjukan
kat parent u...sure depa
proud dgn anak dara dye yang sorang ney nampak smart,kachak,hensem dan cantik...

hehe..;)

ais50sen on May 30, 2010 at 5:52 PM said...

*aikan = ambilkan