.

seposen untuk Porsche

Friday, May 14, 2010

langsuir mengembek

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 5/14/2010 11:23:00 AM
sayatetapsaya betul

waktu : sekitar pukul 2 pagi
situasi : atas katil, setting mawu tidur

satu..
dua..
tiga..
empat ekor kambing masuk kandang..mmbekk
lima..
enam..
tujuh..
lapan ekor kambing masuk kandang..mmbekk
kambing da berpuluh ekor masuk kandang, mata makin ngantuk, mesej tak jugak sampai2. menaip pakai kaki ke dia nih?

baru sedar, malam ni lain betul. suasana kampung aku sunyi...sepi... takde bunyik burung kuang-kuit, takde bunyi kereta lalu lalang mahupun motor, sejuk.. aku tarik comforter tutup badan. panas pulak. aku buang comforter tepi kaki. tiba-tiba

kreeenggg!!!
atap zink betul-betul atas aku berbunyi. serentak itu, aku dengar bunyik satu benda besar terbang. bunyi macam mengepak. tapi sangat besar. tak semena-mena, aku rasa seram sejuk. dengar bunyik tu, seram sejuk aku jadiknya. makin segar pulak mata ni. aku beranikan diri, intai lubang dekat dinding.

lubang tu cukup untuk mengintai situasi kat luar rumah. dan aku nampak, satu benda putih, terbang dari satu pokok ke pokok getah yang lain...

serentak itu, phone aku berbunyik. aku toleh atas katil. huh, baru nak reply! aku toleh semula ke lubang tadi. hambik kau, terpacak dah makhluk tu kat depan aku.



*ok, perenggan last tu tipu, aku terus tido akceli.

1 comments:

Meor Ahmad Fazli Azwan Bin Tupandi on May 16, 2010 at 12:35 PM said...

za poyo.nk jd partner comball blh?