.

seposen untuk Porsche

Friday, December 17, 2010

Intimate gel?

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 12/17/2010 10:44:00 PM
Situasi : Sedang beratur di cashier untuk membayar barang.



Jatil : Ok, Ruzack. Kau rasa benda ni ape?
Aku : Hmm...tak tau. Macam pencuci muka pun ada, macam krim shaver pun ade..
Jatil : Ini kan...(lepas tu dia bisik)...lelaki punya...(sambil membuat aksi...err aku pun taktau cemane nak cakap)
Aku : Hah? Hahaha eee..benda tu pun perlukan lotion ke?
Jatil : Ye la, sebab...(kembali berbisik)....
Aku : Kahkaahkah...hahahaha...eee, tapi nanti kan kimia yang...(bisik)...

Orang yang berbaris di belakang kami mula rasa 'suspicious' gila hahah!





Hehe..trimas Jatil. Kalau tak, takde maknanya aku nak tengok mende nih kat kaunter cashier tuh. Satu pengetahuan ye. Sebab selama ni, tak pernah ambil pusing pun benda-benda ni..untuk apa kan? Tapi hari itu, dapat pengetahuan la. Pengetahuan yang tersangatlah am....err ke khusus?

Ok, tambah skit sekadar pengetahuan bersama.

Mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Negeri Selangor Kali 6/2005 pada 15 November 2005 telah memutuskan bahawa harus menggunakan alat-alat bantuan untuk tujuan hubungan kelamin bagi suami dan isteri dengan syarat-syarat seperti berikut :

i Tidak mendatangkan kemudharatan dari segi fizikal ataupun mental sama ada dalam jangka masa pendek atau panjang

ii. Alat yang digunakan bukan dari bahan yang najis

iii. Hendaklah persetujuan bersama di antara suami dan isteri

iv. Digunakan untuk tujuan kebaikan bagi perkara yang diharuskan oleh syara' sahaja

0 comments: