.

seposen untuk Porsche

Thursday, December 16, 2010

Macam-macam adaaa

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 12/16/2010 10:16:00 PM
Ini semua perkara tertangguh yang aku nak citer. Tapi disebabkan busy (mengalahkan PM) so entri tertangguh ni baru diterbitkan kali ni. Sekian yek.

Alkisah aku bila duduk sensorang rumet tadak. Haa..rajinlah pulak aku memasak kan. Ala, setakat campak-campak ape sangat la. Nak dibandingkan dengan aksi lambung-lambung kuali, tebar-tebar roti canai..eh. Ok, tapi kesimpulannya. Aku nak berterima kasihlah dekat rumet yang mempunyai periuk karan yang membolehkan aku memasak...



Haa..sedap kan? Tapi, yang ni aku makan kat Dave's Deli hari tuh. Kat bawah ni yang aku masak..


Haa sedap gak ni untuk tekak aku. Tapi percayalah, tomyam yang hanya mengandungi brokoli dan 12 ketul sosej ini berharga dekat rm10. Apa taknya, sayur tu sayur organik. Seciput pun harga cecah rm5 huhu

Lepas tu, ada sekali aku balik kampung malam Raya Haji. Agak syahdu kot. Tapi yang tak syahdunya bila ada sekumpulan anak-anak muda yang berpakaian..ermmm ntah la. Nak cakap pun segan. Tengok sendirilah.


Yaaa...nampak underwear yang patutnya duduk dalam, tapi nampak kat luar. Aku tak paham sungguh. Lepas tu, cam bangga lak mamat tu tunjuk-tunjuk undies die kaler kelabu tuh. Oh Menarik Gila aku rasa.

Tempat aku kerja wat tayangan amal. Ha? Tak caya? Ok, tayangan amal Barbie!!! Nampak cantik gak bila patung-patung tu jadik fairy..aku lupa la bahasa Melayunya apa. Tapi agak nice la. Sesape yang berminat ngan minah Barbie ni leh la datang Queensbay, Pulau Pinang yek untuk bergambar dengan beliau.



Yang berjurai tu Cik Barbie la tu. Keuntungan company aku dapat dekat 5K hari-hari sebab adanya mende nih. Huh, untung banyak. Komisenku mane wahai Tiffany???

Tak pernah sangka Street Dance tu sesuatu yang menarik sampai la aku tengok ngan mata kepala sendiri. Memang best sebab memacam jenis tarian ada. Ada yang sengaja nak seksi-seksi pun ada. Tapi yang pandai menari pun ada. Agak nice. Hehe..aku ponteng keje jap tengok competition tuh.



Group ni menang 1st runner up




Judges yang hensem dan cun dan dua-dua pun pandai menari


Then, dengan Kak Mun, aku pergi tengok sekolah tempat aku bakal menjalani Latihan Mengajar nanti. Kawasan sawah padi memang luas sangat-sangat. Kenyang makan nasik aku nampaknye nanti tehehe berangan la kau. Ingat padi-padi tu sume datang jalan kaki kat rumah ke?


Tengoklah, sepanjang perjalanan hijau jek. Rumet kata, 'eee kawasan sawah padi banyak nyamuk tau'. Ah, kat kampung aku tu takde sawah padi, nyamuk ada je.

Setakat ni. Minggu depan result exam keluar. Waaaa!!!!! Cuak!!!! Oh ya, aku sempat bercuti jugak. Hehe, cuti sehari semalam tanpa makan, tapi kenyang. Pelik kan? Tak...tak pelik pun.

0 comments: