.

seposen untuk Porsche

Monday, September 14, 2009

barang hilang!

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 9/14/2009 09:07:00 PM
'urm..mana pendrive yang ko kata nak bagi kat aku tadi?'

sedang mengunyah sakan, aku kerutkan dahi. kemudian, angkat kening
jari aku spontan meraba poket baju kurung
dalam hati 'eh, semalam kan ade kat sini'
jantung berdegup kencang
jari telunjukku terjulur keluar dari sisi poket baju
sah, tercicir!
mane pendrive tu?
wajah kemey kupandang
dengan muke seposen
lepas tu mula la aku panik tak tentu hala
terlompat2 sebab ketakutan

rilek...kiter carik same2 kata kemey
aku tenang
tapi aku risau plak kalau ade assignment penting dalam tu-tambah kemey
hampeh~
'macam mana ni? dah le tu pendrive orang...
mati la aku nak ganti!!!'

ala...camne ni
perlu ke aku diamkan dulu
ke nak bitau orang tu pendrive dia...m.i.a.
huwaaaaa

0 comments: