.

seposen untuk Porsche

Saturday, September 12, 2009

di'alien'kan

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 9/12/2009 07:55:00 PM
jam pukul 7.15 petang

bas baru sampai kat sungai dua, usm

jalan kaki sampai kat stesen bas depan eureka

dah 7.20

tiba2...

'Allah huakbar....Allah huakbar....'

ah, sudah!

kereta yang lalu lalang sume toleh kat aku semacam. kemey dah menghilangkan diri di celah2 pokok bunga dan belimbing (cari spot untuk vomit sebab pening dalam bas).
mula-mula, amoi dalam keter honda civic pandang, sampai terteleng2 kepala dia tengok aku dengan muke pelik.
pastu, ade lagi pak arab lalu. kali ni naik motor, dengan bakul penuh makanan. toleh2 dengan muke pelik jugak.
tengok ape?
lepas tu, ade lagi pengguna jalan raya lain tengok aku dengan penuh makna. adush...kenapalah aku harus mengharungi saat2 penuh emosi ni.
bengang aku derang toleh2 tu, punyalah aku nak kaver muka ni.
Tuhan je yang tau.

pelik sangat ker tengok orang tak pose tak bebuke?!




tgu bas-tayang jeans baru


0 comments: