.

seposen untuk Porsche

Saturday, February 13, 2010

inai

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 2/13/2010 04:17:00 PM
sayatetapsaya betul

cantik nampak kat tangan bila pekatan warna hijau gelap tu dilukis. jam dah pukul 2.30 pagi, mata pun dah kabur bagai ade awan-awan melekat kat bulu kening, ah,kene pastikan inai jadik jugak! kak mun pun nampaknye khusyuk menginai kuku. aku dah melukis dedaunan berguguran dahanan kerapuhan bunga-bunga cinta~ kat tangan kanan. disebabkan aku kidal, maka tangan kiri kita tinggalkan dulu.

setel melukis. tengok balik. wah, cantik inai ni. pekat. malam esok walaupun dress aku biasa-biasa, dengan adanya inai ia mungkin membantu. berangan-berangan, mata ngantuk. naik atas katil. punya la jaga inai tu supaya tak terkena mana-mana bahagian katil. tangan kanan aku pastikan posisinya. ok, esok bangun subuh komfem ia akan kering dengan sempurna...

***
bangun pagi, turun katil terus pergi toilet nak ambik air sembahyang. sekali...
'Argggghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
waddehek muka aku sampai macam ni sekali?????!!!!
tompok-tompok inai sedikit di dahi..mata..dagu..pipi... macam kucing dah bertompok sane sini. mula la otak ni ingat-ingat balik, pehal sampai camni? oh, malam tadi banyak nyamuk. mungkin aku memukul nyamuk menggunakan tangan kanan? macam mane aku nak hilangkan nih..cemas tak terkata. kalau boleh buat pembedahan plastik, itulah pilihan terbaek. aaaa...malam ni dinner!!!!

0 comments: