.

seposen untuk Porsche

Monday, February 22, 2010

latihan tambahan

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 2/22/2010 05:04:00 PM
sayatetapsaya betul

seperti yang digembar-gemburkan, cuti yang bosan di awalnye menjadi seronok sebab ade kem Palapes. orang tengok, mungkin orang akan ingat 'eee...masuk Palapes muka jadik hitam kowt~' tapi setakat ni, muke hitam pun janji kentelll...

disebabkan budak-budak aku ni semua gila camwhore, maka aku rela ambik gambar diorang mase diorang tak perasan mereka di'capture' oleh lensa aku. hasilnye~

mendaki Bukit Bendera setinggi 5000m dari paras laut


kaki bukit 30 darjah. bukan kamera aku sengetkan, tapi ini hakikat. land rover je yang aku jumpe berselisih ngan kitorang


bayar hutang! panjat bukit penat nak mati lepas tu minum air kelapa, abc, makan laksa

pemandangan dari puncak.
balik dari mendaki Bukit Bendera, semua mengadu sakit kaki. sampai sekarang rasa sengalnye lagi.

Mael in action

sume orang enjoy =)

kasut kotor akibat beberapa hari tak basuh






somehow, gambar ni paling aku suke sebab sume ketawa


ketawa sebab ni! yang memukul itu ialah PTI Madon


mane lagi nak jumpe orang yang sanggup kena guling same-same kalau bukan kamu!

training last sebelum ditauliahkan menjadi Leftenan Muda, lepas tu kahwin nanti bole lalu bawah pedang. heh, kahwin. ok, lari topik.

setelnya training petang ahad, setel jugalah cuti mid-sem. tak larat buat apa-apa, balik makan Queensbay, aku setel satu assignment dan terus bum! atas katil. baru teringat pasal aku terlupa telefon mak aku seperti yang aku bese buat pada hari ahad dan pasal 'namjeon nampa'.

0 comments: