.

seposen untuk Porsche

Wednesday, March 17, 2010

oh! pegawai baru

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 3/17/2010 08:02:00 AM
sayatetapsaya betul

sangkaan selama ini silap! pegawai baru itu mungkin tidak seperti yang aku harapkan. sebabnya pagi ini sewaktu Baris Pagi, beliau dengan jayanya menyetelkan kami dengan memberi 3 set sebagai salam perkenalan.

heh, aku tak heranlah same salam perkenalan dia tu. dah la muke tak macam Robert Pattinson, tak senyum plak tu lepas acara beri-memberi tajian. hasilnye..kepeningan teramat sangat. almaklumlah, kalau dah tau esok ade Baris Pagi, jangan gatal-gatal nak tido lewat malamnya. ade harapan kau bangun lambat. bila kau bangun lambat, kau kene siap cepat-cepat tanpa sempat bancuh Milo peket macam yang aku selalu buat. kan dah kata,  (nyanyi) 'Minum Milo Anda Jadi Sihat Dan Kuat'. jadi, bila tiada milo, memang lemah longlai aku jawabnye bila dapat beberapa belas set tajian.

sekian, time kasihla kepada pegawai koordinasi baru tersebut. syukur Alhamdulillah tinggal minggu ni and minggu depan jek training aku. bagi kadet-kadet aku dengan junior mids tu, semoga berjaya la ye menempuh sem-sem akan datang. aku dah nak tauliah!!!

0 comments: