.

seposen untuk Porsche

Saturday, July 3, 2010

cinta dengan monyet

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 7/03/2010 07:24:00 PM
sayatetapsaya betul

tak, bukan aku bercinta dengan monyet MySpace tapi lebih kepada aku yang berperangai cam monyet, jatuh cinta dengan orang yang berperangai lebih kurang serupa dengan aku mase tingkatan 5..ok, awal lagi dari tu pun ade, mase tingkatan 2. bapak gediknye aku! ingat-ingat balik, rasa kelakar + malu ngan perangai hudus camtu.

sebab nak citer, sebab aku rasa mende ni patut jadik pengajaran, bahawasanya cinta masa usia tak matang memang tak kekal lama. dengaq na adik-adik sekalian. apa taknya, benda kecik pun melarat-larat sampai jadik besar. tapi dalam kes aku, aku yang gedik-gedik mintak putus MySpace tehehe..

masa tingkatan 2, cinta ala-ala orang utan gitew sebab dari kawan baik balik sekolah sama-sama kejar bas, jadik bercintan pulak. bila budak tu datang kelas waktu rehat (dating konon), aku mula la menyorok-nyorok lari pergi kelas lain MySpace padan muke dia tak dapat jumpe aku hikhik jahat

2 minggu lepas tu, sampai la love letter aku mintak break. cewah..mamat tu muke macam cekodok basi jek aku tengok. nak buat camne, tak matang kan. memang lain ar rasa dia, kawan baik tetiba jadik tak baik. start tu, terus rasa lain jek dengan dia.

masa tingkatan 5 pulak, haa ini kes terpencil. sebab aku tak penah kenal pun mamat tu, tetibe sampai surat dari dormate aku. memula aku layan la memandangkan saje-saje jek. alih-alih, mase besday aku budak tu melamar aku MySpace malu siot. aku terima la. haru nye, malam tu jugak aku mintak break. huish..

kan aku dah kata, bercinta di usia tak matang, memang tak kekal lama. bukan usia je, fikiran pun tak matang. almaklumlah, baru akil baligh beberapa tahun. lagipun..aku geli bila kene panggil 'sayang'..selamat tak kantoi dengan mak aku..MySpace few~


p/s: akceli aku saje je nak pakai icon comel-comel tu..hehe

2 comments:

KiFli MaLLy on July 4, 2010 at 1:55 PM said...

hahahha kelakar cinta monyet kamu itu yer...suka2 :P
Entry terkini : Click Play to Listen FrenzyFM

ais50sen on July 8, 2010 at 9:05 AM said...

comelnye icon 2...hahaha