.

seposen untuk Porsche

Wednesday, August 11, 2010

oh puasa!

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 8/11/2010 06:04:00 AM
pagi ni bersahur dengan cornflakes, susu dan madu mentah. MySpace
malam tadi telefon mak aku, aku tanya dia apa rancangan bersahur. huuu~dia sebut lauk simple-simple je tapi berjaya membuatkan aku rasa 'adus..kenapa la aku tak dapat sambut puasa dengan diorang.' sebab kalau kat kampung, waktu bersahur aku punya nafsu makan mencanak-canak. lebih hebat dari waktu berbuka (ini fakta, bukan auta). sebab tu badan cepat naik kalau duduk kampung tehehe..
lepas tu aku mengadu, aku bersahur ala-kadar jek. mak aku tak la bising, tapi ayat dia tu "ala,kak, syukur je la dengan apa yang ada. orang tengah perang tu, ntah-ntah sahur tak makan, buka pun tak makan." huuuhukhuk
MySpace
padan muka, tak reti nak bersyukur langsung!

0 comments: