.

seposen untuk Porsche

Wednesday, May 11, 2011

idaman hati

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 5/11/2011 10:41:00 PM
Ahah! My wishlist...all the time i've been working part-time and fulltime just to fill the urge of my shopping-addiction. Hehe which is always, turns out to be another thing. Such as when the money is in my hand, and I'm fond of red clutch (no brand, as long as it is beautiful and cheap), and when i'm there, usually the money goes to...Secret Recipe...Nando's, char kue tiaw, Pak Husin Tomyam Poptek or even worse a movie-marathon-day! Alah, kadang-kadang tu ke mana duit gaji aku habis pun aku tak tau. Lagi teruk.

Hah, macam tu lah aku. Lepas tu, bila aku teman orang lain shopping, aku pulak yang beli barang. Member tu tak kuar duit sesen pon! Antara barang-barang yang aku nak tapi tak dapat sebab duit dah habis kat benda lain ialah kasut!




Emm..cantiknye... Setakat ni jumpa heel merah, tapi tak berapa berkenan di hati dari segi bentuknya dan harganya jugak. Kalau dah sampai beratus-ratus untuk sepasang kasut...ermm..baiklah aku bayar hutang PTPTN aku yang menimbun tuh.



Floral print handbag. Selama ni aku rasa beg ni macam orang tua-tua punya stail jek tapi lama kelamaan, aku tengok kengkawan aku pakai. Berkenan pula rasanya. Jenis aku ni, beg tak perlu match dengan baju atau kasut. Sebat je la mana ada, selagi tak koyak. Alangkan yang koyak pun aku pakai. Start suka handbag ni bila Avon keluarkan beg camni kaler pink. Punyalah ketinggalan zamannya aku!

Haa..perasan tak specky camnih sape yang selalunya pakai? Pilot! Sebab tu aku minat aviator nih, bila pakai mesti rasa hensem. Sebab pilot-pilot tu semua pakai selalu nampak hensem. Lelagi Takuya Kimura pakai dalam citer 'Good Luck!!' tu, mak haih, caiiiirrrr beb.

Hmmm...bila mau kumpul duit nih?

0 comments: