.

seposen untuk Porsche

Tuesday, May 10, 2011

Itadaikimasu....Okonomiyaki! Oishiiiiii~

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 5/10/2011 09:46:00 PM
Hait, watashiwa Okonomiyaki-desu.


Hahaha macam tak reti-reti plak jenis blog aku ni kan. Mesti la tunjuk gambar yang sepatutnya rupa bentuk okonomiyaki tu sebelum tunjuk gambar 'ready-made' sendirian berhad.


Ini pula bahan-bahan okonomiyaki a.k.a. Japanese pizza nih. Telur sebijik, tepung okonomiyaki (aku pakai tepung gandum jek), sosej, daging cincang, kobis, lobak merah, bawang merah, daun bawang, perasa (ajinomoto/garam/lada sulah).



Ha, ni lah okonomiyaki aku. Suapan pertama buat aku teringat dekat Takoyaki. Lagi sedap kalau ada sos okonomiyaki dan fish flake (bonito) dengan mayonis.


Had it with mayo and chili sauce. I did this for breakfast.


Sodap! Mak aku tu kata je 'buat makan yang pelik-pelik!'. Haha, sekali aku buat, sedap...haaa, terangkat punggung.

0 comments: