.

seposen untuk Porsche

Thursday, February 16, 2012

goodbye singlets

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 2/16/2012 10:41:00 AM
Assalammualaikum w.b.t.


Tajuk macham ape jek khennn...macam la zaman-zaman single dulu aku ni hot sangat la kekdahnye. Mana ade...piiiiirah. Nak dapat pakwe pun susah. Lelagi zaman dekat Uni dulu. Tapi ada member aku kata, kalau dekat u, tak dapat boyfren sampai last year, penyakit keturunan tu! Haha sengal punya member. Bagus jugak kalau macam tu, tak de lah aku dapat anak menggatal nak carik boyfren masuk u.

Berbalik pada tajuk bebelan asal, singlets. Maksudnya single la tu. Bagus jugak bertunang dan sebenarnya ada pilihan hati awal ni. Almaklumlah, dekat tempat kerja aku ni, nak jumpa yang bujang....macam carik pokok kurma kat Malaysia. Payah!

Kalau ada sorang tu pun...aduhhhh..nak tak nak kau kena terima jugaklah. Tak hensem pun terpaksa setkan minda 'hensem' sebab tak ada motivasi nak bekerja kalau takde yang hensem. Ceit!

Single ni seronok sebenarnya. Dulu, wahhh kemain lagi aku. Tengok wayang midnight balik pukul 2 3 pagi ade aku kesah boyfriend nak marah ke ape? Ni selalunya team dengan Paod, Kak Mun, Bibi, Syuk dengan Mirul. Ni le grup grup kaki muvie aku. Pergi karaoke dengan kengkawan sampai pukul 11 ade ke boyfren jeles? Hahah best gilos.

Aku dah setel interview **tepuk tangan dan jerit 'weeehoooooo'** Lega siot. Maunye tak, aku study bermati-matian 3 hari sebelum temuduga. Last-last soalan yang dia tanya takde kena mengena langsung dengan SEMUA nota yang aku baca. Arghhhhh **tarik rambut, tepuk dada**

Sementara ala-ala single tapi tak available ni, aku nak buat dulu bungee jumping.

0 comments: