.

seposen untuk Porsche

Friday, January 8, 2010

duit

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 1/08/2010 10:44:00 AM
sayatetapsaya betul

bila kau sangka budak-budak yang dapat scholarship tu kaya, kau salah!
aku mula-mula ingat macam tu jugak. tapi bila aku kira-kira sem ni punya scholar, gila banyak duit kena pakai. tapi kira Alhamdulillah la sebab tengah-tengah aku survive nak beli buku, ade jugak duit masuk.

tolak campur bahagi darab semuanya, tinggal rm1150 untuk aku belanja lagi 4 bulan aku kat sini. entah cukup entah tak. yang penting kena lepaskan yang terdesak dulu, contohnye printer yang mengada-ngada nak cartridge baru, lepas tu buku-buku yang tunggu untuk difotostet, lepas tu dinner Navy bulan 2 ni.
kensellah nak balik kampung, kena banyakkan pergi training Palapes carik duit lebey nih!

1 comments:

Unknown on January 9, 2010 at 8:46 AM said...

huhu.. chaiyok2 pn za boleh ! hehe... sye duet pon hampeh xmsok lagi.. YPJ cm xnk bg je kat anak johor.. hihi