.

seposen untuk Porsche

Friday, January 15, 2010

potong

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 1/15/2010 05:38:00 PM
sayatetapsaya betul

sambil membelek-belek majalah Elle, aku perhatikan Bibi ngan Zatil memotong rambut. macam best. dalam pada aku tak nak tak nak potong rambut tu, terselak satu page yang potongan rambutnye tersangatlah ok dengan bang lagi kat depan. ah,aku potong je la. bukak tudung dan tunjukkan fesyen, amoi comel tu kirai-kirai rambut aku. pastu dia selak sana, selak sini.

'you perm ke?'
aku geleng sambil senyum.
'rambut asal?'
'ha'ah'
dan seterusnya kecip kecip kecip

setel urusan. aku tengok rambut yang digunting. alahai, ciputnya... pastu kena bayar rm12 plak tu. gila mahal!

p/s: pastikan pilihan yang dibuat itu berbaloi dengan hasilnya

1 comments:

Ahmad Zulfadhli on January 16, 2010 at 2:20 PM said...

tukang gunting 2 x profesional.. xde kemahiran agaknyer.. :D