.

seposen untuk Porsche

Monday, January 4, 2010

short trip

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 1/04/2010 06:45:00 PM
sayatetapsaya betul

siapa kata perempuan bertudung tak pandai carik keseronokan? statement ni muncul sewaktu aku dan kawan-kawan bermain di Lost World of Tambun. aku tak tau la yang lain-lain (perempuan bertudung yang dah pergi situ) tu macam mana, tapi sewaktu nak bermain gelung yang berpusing-pusing tu, ada bunch of guys yang tengok aku dan member macam nampak alien.

terus-terangnye, perjalanan yang pada mulanya nak tengok penternakan ikan kelisa tu jadik percutian 2 hari 1 malam. kolam ikan kelisa tu luas, melabur mungkin untung banyak sebab ada 400 lebih kolam kat situ, satu kolam ada 24 ekor induk, setiap 6 bulan akan berlaku tuaian anak ikan.

'satu kolam berharga rm2400'. mula la aku merancang-rancang dengan mata bercahaya seumpama anime nak beli kolam. sekali rupanya rm240,000 da... telan liur aku dibuatnye. tunggu aku kerja la nampaknye merasa nak melabur riban-riban nih.

mirul tangkap anak ikan
Location : Burmese Pool, Taiping


'awek, awek, tangkap la gambar kami!'


trimas za, ko memang terel tangkap gambar

senyum seronok

Lost World!!
Location : Tambun


beratur beli tiket masuk, mulut muncung counting the total amount

dalam Tambun tak sempat snap sebab semua busy pointing fingers 'aku nak main yang tu', 'lepas ni naik yang tu pulak' macam tu la. overall, it was fun walaupun letih. of course paling letih kak Mun sebab dia drive, kesian dia..thank u sooo mucho kak mun.

makan-makan at Noodle's Station. the spring noodle with tom yam seafood was nice. price pun sedang-sedang elok untuk orang tak berduit macam aku.

sori tak ajak kawan-kawan lain, heh belajar dari pengalaman. nak buat macam mana, bila aku ajak je, itu dikatakan plan awal. plan awal2 memang selalunya tak jadik. so, better time nak pergi, pergi terus.

0 comments: