.

seposen untuk Porsche

Friday, January 22, 2010

training sabtu #2

Posted by kaki ayam a.k.a. ceker at 1/22/2010 11:18:00 PM
sayatetapsaya betul

padang kawad yang baru buat tu memang mantap! memuatkan empat orang umat yang berguling-guling di atasnye berpinar-pinar mata. Mael dah terbaring di sebelah, dada naik turun mintak nyawa, muka pucat ditambah peluh merecik-recik. Pa'od sebelah aku pun same. pucat bibir tak usah kira. memang mantap merasmikan padang kawad tu. Aida pun tergolek.

dah setel guling pun masing-masing tak larat bangun sampai disuruh bangun dek Tuan Arif, baru bangkit. itupun dengan susah payahnye.

aku berjalan terhuyung-hayang. pening tak hilang. ade rase mual. aida duk tepuk-tepuk bahu. takmau nya hilang! kawan-kawan lain yang duk tunggu kat bangunan sebelah naik risau. masing-masing tak sabar nak dapatkan citer apa yang berlaku. tapi aku tak larat..

dah beberapa puluh minit menahan mual..dalam perjalanan ke galley akhirnya aku...muntah hijau.

dem! selama ni tak pernah aku guling muntah. habis rekod aku.

2 comments:

Anonymous said...

tu laa..suka sgt belit...lain kali jgn byk belit k...hihihhi...takpelaa..byk rekod leh awak pertahankan...contohnya,,,,awk sajer yg tahu..

kuikui on January 24, 2010 at 12:53 AM said...

uwek..
muntah ijau!